Основи маркетинга

Наставник: Проф. др Дејан Ризнић, редовни професор         
driznic@tfbor.bg.ac.rs

Појам и предмет проучавања:

У оквиру предмета стичу се основна знања о основама Маркетинга, кроз теоријско и практично проучавање носилаца Маркетинг активности у придузећу. Предмет даје анализу историјског развоја Маркетинга, а фокус стваља на: Природа маркетинга. Глобално маркетинг окружење. Разумевање и понашање купаца. Маркетинг истраживања и информациони системи. Сегментација тржишта, таргетирање и позиционирање. Менаџмент производа и бренда. Управљање марклетингом услуга. Стратегија формирања цене. Интегрисање маркетинг комуникације 1) Технике масовних комуникација, Интегрисане маркетинг комуникације 2) Технике директних комуникација. Менаџмент дистрибуције. Маркетинг планирање и стратегија.
Предмет је прилагођен пословним и инжењерским системима који су предмет интересовања инжењера менаџмента.

ОПЕРАТИВНИ ПЛАН НАСТАВЕ
СПИСАК ПИТАЊА
 РЕЗУЛТАТИ ИСПИТА
 РЕЗУЛТАТИ КОЛОКВИЈУМА